AED Onderhoud

AED Service & Onderhoud

Onderhoud & service voor AED’s van alle merken!

In geval van nood wilt u er zeker van zijn dat een AED goed functioneert. Periodiek onderhoud en tijdige vervanging van onderdelen is daarom noodzakelijk. In een noodsituatie kan dit het verschil maken tussen leven en dood.
In het afgelopen jaar was dat het geval bij meer dan 20% van alle gecontroleerde AED’s!
Met dit in het achterhoofd zijn vier complete onderhoudsprogramma’s voor alle AED’s opgezet. Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende onderhoudsplannen die we aanbieden.

* Prijs per AED, exclusief BTW

**De regeling is bedoeld voor organisaties die niet als primair doel hebben om te worden ingeschakeld bij dit soort noodsituaties. Ziekenhuizen, huisartsen, hulpverleningsdiensten, zorginstellingen en overheidsdiensten zijn uitgesloten omdat zij reeds een budget hebben voor vervangende materialen. 

AED STANDAARD Onderhoudsplan

Het standaard serviceniveau betekent dat u verzekerd bent van een goed functionerende AED. U heeft er in feite geen omkijken naar:

  • Wij houden voor u bij wanneer uw AED nieuwe batterijen en elektroden nodig heeft. Deze sturen wij u automatisch toe.
  • U betaalt geen verzendkosten.
  • U kunt ons voor technische support en ondersteuning 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereiken.
  • U ontvangt actuele informatie over bijvoorbeeld software-updates van uw AED, met persoonlijke advisering op maat.
  • Na inzet van uw AED vergoeden wij de elektroden en indien nodig de batterij.**

AED EXTRA Onderhoudsplan

Het extra serviceniveau betekent dat u verzekerd bent van een goed functionerende AED. U heeft er in feite geen omkijken naar:

  • Wij houden voor u bij wanneer uw AED nieuwe batterijen en elektroden nodig heeft. Deze sturen wij u automatisch toe.
  • U betaalt geen verzendkosten en ontvangt 10% korting op de prijs in de webshop.
  • U kunt ons voor technische support en ondersteuning 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereiken.
  • U ontvangt actuele informatie over bijvoorbeeld software-updates van uw AED, met persoonlijke advisering op maat.
  • Na inzet van uw AED vergoeden wij de elektroden en indien nodig de batterij.**
  • AED Diefstalverzekering; Hang uw AED zorgeloos op een altijd toegankelijke plek!

AED PREMIUM Onderhoudsplan

Onze premium service houdt het volgende in:

  • 1 x per jaar komen wij langs om de AED en eventueel overige apparatuur te inspecteren en te onderhouden.
  • Daarbij letten wij op het uiterlijk en de eventuele ophanging/bevestiging van de AED.
  • Wij controleren o.a. de houdbaarheid van de elektroden en de capaciteit van de accu’s/batterijen.
  • Er wordt een functionele test uitgevoerd ter controle van de goede werking van de AED.
  • Software-updates worden tijdens het servicebezoek geïnstalleerd.
  • Na afloop van het onderhoud wordt er een keuringssticker geplaatst. De gegevens worden vastgelegd in een onderhoudsprotocol. Dit protocol wordt gearchiveerd voor een periode van minimaal 5 jaar. Dit protocol is altijd opvraagbaar en wordt na afloop van het onderhoud naar u opgestuurd.
  • Na inzet van uw AED vergoeden wij de elektroden en indien nodig de batterij.**
  • AED Diefstalverzekering; Hang uw AED zorgeloos op een altijd toegankelijke plek!

AED + wandkast PREMIUM Onderhoudsplan

Tijdens het onderhoud van de AED zal de monteur ook de wandkast controleren. Deze service houdt het volgende in:

  • Onze monteur controleert het scharnierwerk en reinigt de kast.
  • De monteur controleert de temperatuur regulerende werking van de buitenkast door het uitvoeren van warmte- en koude testen. Indien nodig worden de onderdelen vervangen. Dit gebeurt op basis van nacalculatie.
  • AED Diefstalverzekering; Hang uw AED zorgeloos op een altijd toegankelijke plek!

Door middel van dit onderhoud bent u zeker van een goed werkende wandkast. NB. De SixCase kast is uitgesloten van het onderhoud.

**De regeling is bedoeld voor organisaties die niet als primair doel hebben om te worden ingeschakeld bij dit soort noodsituaties. Ziekenhuizen, huisartsen, hulpverleningsdiensten, zorginstellingen en overheidsdiensten zijn uitgesloten omdat zij reeds een budget hebben voor vervangende materialen. 

Neem voor meer informatie contact met ons op, wij bespreken graag de mogelijkheden.