F.A.Q.

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen bij onze klantenservice hebben we hieronder beantwoord.

Veelgestelde vragen beantwoord.

Bestellen en Versturen

Als het product op voorraad is en voor 20:00 uur besteld wordt hij dezelfde dag verstuurd.

Indien u bestelling nog niet is verstuurd kunt u mailen/bellen/appen om uw adres te wijzigen. Let op: doe dit wel zo snel mogelijk.

Via de track & trace code die u via de mail ontvangt kunt u uw bestelling volgen.

Betalingsgegevens worden nooit bewaard en gaat via iDeal.

Op medische producten wordt 9 % belasting geheven. Overige producten de standaard 21%.

Wij versturen momenteel naar Nederland, Duitsland en België.

De meeste orders worden in 1 pakket verstuurd. Mocht de order te groot zijn kan het verdeeld worden over meerdere.

Als je een product wilt ruilen.

Retourneren en Ruilen

Consumenten kunnen hun bestelling binnen 14 dagen retourneren. Neem contact op met de klantenservice.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem contact met ons op en we zullen het oplossen.

Dat is erg vervelend. We zullen er alles aan doen om het op te lossen. Neem contact op met klantenservice en we zullen zo snel mogelijk antwoorden.

Jazeker. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Alle producten op de website zijn te bestellen. Zelfs als ze niet op voorraad zijn. U krijgt een mailtje met de verwachte leverdatum.